Khamis, 12 Ogos 2010

WaJaH SaYa BeRbLoG BaRu

yeay! wajah saya berblog baru... jap... mcm ade yg xkena je ngn ayat tu...silap2...

BLOG SAYA BERWAJAH BARU ok??

hehe.. akhirnya dpt jugak dia tukar pkaian yg ok sket...
ni x, mcm hape ntah.. thanx to my sist sbb tlg tukarkan...

actually td sy dah tulis byk, tp bnda ni hilang...
sy sgt sedeyh..

no idea dah...

ENOUGH!!

erm... lupakan...
owh.. actually sy sbnrny sgt xsuke berblog..
tp tahukah anda kenapa?

SEBAB SAYA BOSAN YG AMAT..

saya penganggur..(kecik sket tang ni) haha...
jd, terhasillah blog yg serba huduh n xmenarik ni..
just utk suke suki hati saya je...

erm.. disebabkan sgt bosan...
hari ni saya dh tgk citer

EPILOG SYURGA CINTA

kat dramamelayu.com
saya suke sgt mia..
harap mia akn terus berlakon n jd kanak2 yg baik eh?

oh ya~
hai ni adalah hari kedua kita berpuasa...
dan saya pon memasak la

kari udang
paru goreng (febret ni, highlight sket)
ikan bakar

selamat berbuka semua..

k lah.. sy pon dah xtau nak mengarot ape..
sbb kecewa ngn entry yg xsiap td...
maka cukuplah smpai disini kemengarutan dari saya..

ops.. sblm tu, utk tidak mengecewakan tajuk entry ni
sy hadiahkan...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


tada...
gmbar saya masa muda2 treng teng teng dlu...
time ni sem bape ek?
tgh baru2 berkenalan ngn beliau..
n saya amik gmbar ni guna enset BELIAU...


2 ulasan:

Nnaay berkata...

same2~kalo nk minx bantuan sile datang lgy,hohoho!!!~

~pen@ men@ri~ berkata...

hoho... ade lg nak tanye.. tguuuuu