Jumaat, 13 Ogos 2010

KeTeNaNgaN yG KuCaRi...=)


Alhamdulillah..
hari ni saya ke masjid lagi utk solat Subuh..
tp pg ni amat lain dr yg lain..

ntah...

perasaan yg sgt pelik..

bilamana saya bersujud...
satu KETENANGAN yg setenang2nya xpnah saya rasa sebelum ni...

yg selama ini saya cari...=)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

kikikiki...
tp yg saya rasa lucu,
bila saya berdiri...
wah.. tingginya diriku di kalangan org lain...
pdhal bukan la sy ni tggi sgt..
mgkin org2 kat ctu semua rendah2 kot...

tringat perbualan ngn reza kat FB...

saya: reza, tinggi leh berkurang x, aku rasa mcm aku makin rendah je... tensiooonnn
reza: ngarot la ko.. tinggi berkurang bile monop**** je...
saya: yeke? erk.. aku blum lagi... hak3...

kih3... ternyata aku xkurang tggi... keh3...
tp rasa pelik, bile tgk gmbar ngn kwn2, dlu bukan main sy la
yg ternmpak skali wlaupon xla tggi mana..
cuma lbh sket je dr standard pompuan melayu yg lain...

tp... akhir2 ini...
cuba lihat,,,

tetibe je pendek kan?
ahaks...
mgkin sbb saya terpaksa memikul berat tgn kak ema tu kot...

hahahhahhahha....=D



2 ulasan:

Noor berkata...

cesssssss...
saje je tu
nk bg sama tinggi ngn jihe
takot nti jihe kecik hati
wakaka

~pen@ men@ri~ berkata...

hahahha... ops... kih3..
xpe, ade saingan lagi la ngn jihe... hahha