Jumaat, 13 Ogos 2010

KaU xPeRNaH JaUh...

suatu ketika dahulu...
ketika saya masih menuntut di UPSI
(cewah, cam dah lama lak tggal upsi tu kan)
hehhe... masa ni tahun 2006...
lbh kurang 4 tahun lebih yg lalu la kan..
tgh2 mendaftarkan diri utk masuk upsi
nmpak la sorg budak yg comel..
'comel bdk ni' (dalam hati je la kan...)
tetibe bile dpt kunci umah,
dia dpt 1 rumah ngn saya..
maka saya pon pergi balik orientasi ngn bliau...
baik!

nama beliau azma, tp saya pggl SEMAH je..
ni ha gmbar dia.. yg tgh tu ok?
yg tepi belah kiri tu sape?
nyebok je...

hahha...
itula TIBEX..
(nama sebenar nak kena gtau ke? ahaks)
bestfren kami jgk..
tapi kenal sekitar tahun 2008 bila kami ditempatkan serumah..
sblm ni sy dh tahu kewujudan bliau..
tp tahu sbb kekecohan bliau..
sgt kecoh..
tgk2 dpt 1 umah lak masa awl tahun 2008..
maka, kami pon menjadi kawan rapat disebabkan kegilaan mereka2 ini...
ape yg sy leh katakan,
sy syg mereka sgt2...
sentiasa berada di dalam hidup saya susah n senang...

ape yg xbleh sy igt ialah
kami dilamun cintan sintun sama2...
kah3...
kami pon mghadapi masalah2 di waktu yg sama..
ntah ape la nasib kami kan?
tp hati kami ttp bersatu...
saya beharap agar (ayat skemaa) kami sentiasa bersama
walau ape jua keadaan pon...

kegilaan mereka, kenangan ku...

dimana sy telah membeli alat2 mekap disebabkan kegilaan mereka..
lps tu berkubur la alat mekap itu
di dalam beg...
masa kegilaan tu,
kami bermekap habis2an..
cuma di dalam bilik je la kan?

byk sgt kenangan..
huu.. tetibe rasa sedeyh,,

kenangan ngn periuk nasik
bila dah 2 periuk nasik kami jahanamkan...
hahha...
angkara menggoreng kopok dlm tu,,
angkara saya mamai masa sahur n melayang la periuk nasik bersama dgn tlur dadar yg tgh digoreng dalam tu...
maka patah la telinga my periuk nasik itu...



gambar ini bertarikh 8 march 2008 la bex..

fuh...
kalau nak cite mmg xhbs...
tp tu la mereka...
gmbar2 ni kami amik di grand union..
pasar terkemuka di tanjong malim..
ahaks..

k lah.. nnt saya cite psl rumet n hosmet sy lak ek? hehhe..
bubye...=)

Tiada ulasan: