Selasa, 17 Ogos 2010

Ku KaTaKaN DeNgaN InDaH

Ku katakan dengan indah,
dengan terbuka,
hati ku hampa
Sepertinya luka,
menghampirinya

Kau beri rasa,
yang berbeda,
mungkin ku salah,
mengartikannya,
yang ku rasa cinta


Tetapi hati ku,
selalu meninggikan mu,
terlalu meninggikan mu,
selalu meninggikan mu


Kau hancurkan hati ku, hancurkan lagi
Kau hancurkan hati ku, ‘tuk melihat mu
Kau terangi jiwa ku, kau redupkan lagi
Kau hancurkan, hati ku, ‘tuk melihat mu


Membuat ku terjatuh dan terjatuh lagi
Kau buat ku merasakan yang t’lah terjadi
Semua yang terbaik dan yang terlewati
Semua yang terhenti tanpa ku akhiri

Kau hancurkan hati ku, tak tertahan lagi
Kau hancurkan hati ku, ‘tuk melihat mu
Kau terangi jiwa ku, kau redupkan lagi
Kau hancurkan hati ku, ‘tuk melihat mu

Tetapi hatiku..

selalu meninggikanmu...

2 ulasan:

Noor berkata...

aku suke lagu ni
mmg best
lirik dia kena btol kn?

smoga tabah selalu

i'm with u

~pen@ men@ri~ berkata...

yup..
aku suka.. lagu ni bersahaja...

semoga aku tabah dlm ape2 hal pon..
aku kena kuat..
biar berbaloi dgn ape yg aku nasihat org...