Selasa, 10 Ogos 2010

i like it when things get back to normal..but normal seems to not like me~

erm.. hari ni start puasa.. mood saya ok.. hehe.. selamat berpuasa...

ape kaitan ngn tajuk entry ni?

haha.. actually that girl dah delete me from her fren list.. but dia msih lg berhidup di dlm fren kwn2 saya.. n i hate it so much...
mgkin sy bukanlah org yg baik sbb saya telah membenci seseorg.. tp ade sbb saya lakukan...

mgkin dia nak kata saya BUSUK HATI... but i dont care... dia sblm ni xpk hati n prsaan saya, kenapa sy nak pikir hati dia skang...

mgkin dia kata dia dh tlg saya dgn menceritakan sesuatu peristiwa kpd sy.. itu dinamakan pertolongankah jika diri sendiri salah dan masih lagi bercerita utk menutup kesalahan sendiri?

mgkin dia kata saya perasan cun.. so, look at ur face la... sendiri mau igt... masa buat salah xpk sbb dan akibat...

sy bukanlah berniat sgt nak sakit hati ngn dia, but hanya org yg terkena saja yg memahami perasaan sy.. sy bukan nak mndoakan ape2 yg buruk utk dia, cuma sy nak dia sdar suatu hr nnt ape prasaan sy... kenape org seperti itu xberfikir apa2 sebelum buat?

sy mungkin jahat, tp dia xsedar pon kawan2 dia slama ini mengutuk dia dr blakang.. tp sy xbgtau dia pon sbb nak jg hati dia...

p/s: to that gurl, ur fren byk xpuas ati ngn awk tau selama ni psl tu...(kalau awk nak tahu..) xtau la kalu awk bukan org yg jenis xamik tahu hati n prasaan org lain...

tapi saya nak berterima kasih jgk to THAT GIRL... tanpa kamu, hidup saya xadventure...tuhan menguji saya sbb Dia tahu saya mampu mghadapinya.. tlg jgn kacau hidup saya lg..=)

Tiada ulasan: