Selasa, 17 Ogos 2010

FaCing HaRDesT PaRt in LiFe

remember when..
we laugh, we cry
TOGETHER!

kawan2ku...
jd lah seorg yg kuat mghadapi segala dugaan dariNya..
ALLAH menduga kita ada hikmahnya...

kawan2ku..
trima kasih sbb menjadikan aku tmpat luahan..
meskipon aku juga berada di dalam sulit
akan ku ketepikan utk kamu..

kawan2ku,
air mata ini xberhenti mengalir,
gembira dan sedih kerana kamu,,
kamu adalah hidup aku...
terima kasih berada susah n senang bersamaku...

aku juga mghadapi dugaan yg berat..
tapi mgkin tidak seberat dirimu...
aku sentiasa bersama kamu..
jgnlah kamu merasakan kehilangan..

kawan2ku..
aku tahu kamu menginginkan nasihatku,
sokongan dariku dlm keadaan sebegini..
wlaupon aku juga memerlukan sokongan dari kamu...

kawan2ku.
air mata ini xberhenti lagi mengalir...
ya Allah...
tabahkanlah hatiku dan kawan2ku..
dalam menempuh dugaan dariMu ya Allah...

semoga kita temui KEBAHAGIAAN yg kita cari...=,)

Tiada ulasan: